Szállítási módok

Személyes átvétel üzletünkben

Szállítási díj:   Ingyenes

Rendelésedet üzletünkben tudod átvenni, hétköznap, nyitvatartási időben (09.00 - 17.30)

Címünk:   1161 Budapest, Rákosi út 106.

GLS csomagpont és automata

Szállítási díj:   990 Ft

Rendelésedet a kiválasztott GLS csomagpontra vagy automatába szállítjuk, ahol 5 napon keresztül átvehető marad. A futárszolgálat emailben értesít a csomagod megérkeztekor.

GLS házhozszállítás

Szállítási díj:   1 490 Ft

Rendelésedet a GLS futárszolgálat szállítja ki, hétkoznapokon 08.00 és 18.00 óra között. Erről emailben kapsz értesítést, illetve lehetőséged van a szállítási címen, valamint időponton is módosítani.

GLS Expressz házhozszállítás

Szállítási díj:   2 990 Ft

Raktáron lévő termékek esetében garantáljuk a következő munkanapi kézbesítést, amennyiben rendelésedet leadod munkanapon 13.00 óráig. Ezzel a szolgáltatással rendelésed előnyt élvez a többi csomaggal szemben, mert biztosan az adott napon átadásra kerül a futárszolgálat részére. Amennyiben olyan terméket rendelsz ami nincsen készleten (rendelésre érkezik), abban az esetben természetesen a termék beérkezését követően fogjuk tudni csak átadni a csomagodat, de ez esetben is előnyt fog élvezni.

Fizetési módok

Készpénzes vagy bankkártyás fizetés üzletünkben

Üzletünkben lehetőséged van készpénzzel, vagy bankkártyával is fizetni.

Online bankkártyás fizetés

 

A CIB bank biztonságos felületén keresztül tudod a rendelésed összegét kifizetni.

Utánvétes fizetés

Utánvét díja:   490 Ft

  • GLS Futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudsz fizetni.
  • GLS Csomagponton szintén készpénz vagy bankkártyás fizetési módok vannak.
  • GLS Automata esetében csak bankkártyával tudsz utánvétet fizetni.

Amennyiben még délelőtt leadod a megrendelésedet úgy aznap átadjuk a csomagodat a futárnak. Jellemzően a csomag átadását követő munkanapon belül kiszállításra kerül a csomag, amennyiben az általad választott termékek raktáron vannak. (A raktárkészlet állapotáról a termék végoldalon találsz információt)

A GLS futárszolgálat minden csomag felvételét követően küld egy interaktív emailt a címzettnek, ahol megtalálod a Tracking számot, aminek segítségével nyomon tudod követni a csomagod tartózkodását, valamint az emailben lehetőséged van változtatni a kiszállítási címen illetve a kiszállítás időpontján is.

 

Kiszállítással kapcsolatban keresd a GLS ügyfélszolgálatát: +36 20 890 0660

Minden más esetben pedig minket: hello@ikiegeszitok.hu